NAŠA BUDÚCA ZÁCHRANA(RKA)

Klaudy u nás pracuje ako opatrovateľka v Útulku sv. Lujzy už pekných pár rokov. Dostala sa ku nám ešte počas štúdia na Vysokej škole sv. Alžbety z odboru misíjnej a charitatívnej práce. Na svoj vek však stihla na tejto planéte „napáchať“ už kopec dobrých skutkov a pomoci. Napríklad aj prácu s migrantmi na hranici, deťmi zo sociálnej slabších rodín ale vyskúšala si už aj streetwork v Rusku. Dnes popri práci u nás ešte študuje urgentnú zdravotnú starostlivosť a kým bude denne zachraňovať ľudí vo svojej sanitke, pre našich klientov je takým menším darom z neba:))

Čo má na svojej práci najradšej?
„Najradšej na tejto práci mám samotnú prácu s ľuďmi, tiež, že mám super kolegov aj vedúcich (nie, nebojím sa a viem, že nehrozia žiadne odmeny za toto vyhlásenie, myslím to úprimne:). Potom tá rozmanitosť, každý deň sa vám prihodí, naučíte sa niečo nové, o sebe, klientoch, samotnej práci. Jednoducho monotónnosť nehrozí. Potom si ju občas na 5 minúť aj začnete priať ☺. A samozrejme ma teší, keď vidím, že niekomu, nerada používam slovo „pomôžete“, že niekoho sprevádzate a jemu sa vďaka tomu podarí byť kúsok zdravším. Naučí sa chytiť sám pohár a napiť sa, chodí s protézou, lepšie reaguje. Všetko je o malých krokoch. A tie ma tešia. Podľa mňa je to aj kľúč, ako vydržať.“

Aké je to pomáhať v čase corony?
„Zmenilo sa asi najmä to, že keďže sa snažím chrániť klientov, kolegov aj seba, chodím väčšinou do práce a domov. V práci nosíme 12 hodín rúška a klientom sa snažíme dohovoriť, aby nešli von. Obdivujem ich, ako to zvládajú. Zatvorení s rôznymi diagnózami pokope, tiež nosiac rúška…Školu mám online a môj život sa (paradoxne) rapídne spomalil – predtým som chodievala na 12 hodinovú prax na záchranku, pritom robila v útulku a ešte chodila do školy. Teraz mi samozrejme kvôli opatreniam tieto veci odpadli. Trávim podstatne menej času s kamarátmi aj rodinou. Mám však na druhej strane viac času na seba, sebapoznávanie, na svojho priateľa, začala som veľa variť či piecť a musím povedať, že mi to zatiaľ žiaľ ide lepšie ako pichanie kanýl:). Občas mi ten vietor vo vlasoch chýba, niekedy ho však práve vďaka tomu spomaleniu cítim viac. Keď sa obzriem koľko ľudí prišlo o prácu a majú podlomené zdravie, moje chvíľkové smútky, ktoré samozrejme sú, mi prídu banálne.“

Hoci Klaudy tvrdí, že kľúčom ako sa nezblázniť v sociálnej sfére sú kolegovia a priatelia v práci, pravda je tá, že to ona je ten kolega. Ten, ktorý šíri kus dobrej nálady, pohody a tú motiváciu chodenia do práce. Aj vďaka ľuďom ako je naša Klaudy dokážeme fungovať v tejto šialenej dobe a ešte stále denne pomáhať. Ďakujeme ❤️.

Zdieľanie článku:

Facebook
Twitter
Email

NAŠA BUDÚCA ZÁCHRANA(RKA)

Náplň práce

• spoluzodpovednosť za implementáciu štandardov kvality v sociálnych službách poskytovaných organizáciou
• odborná podpora vedúcim zamestnancom pri riadení jednotlivých sociálnych služieb poskytovaných organizáciou
• odborná podpora pracovníkom sociálnych úsekov organizácie pri vykonávaní odbornej činnosti ochrana práv a právom chránených záujmov klientov organizácie (v rozsahu záležitostí iného než právneho charakteru)
• zodpovednosť za oblasť ochrany zraniteľných dospelých (tzv. safeguarding)
• príprava a vedenie odborných interných školení pre vedúcich zamestnancov a zamestnancov organizácie v oblasti sociálnych služieb
• príprava, pripomienkovanie a implementácia vnútorných predpisov organizácie týkajúcich sa štandardov kvality v sociálnych službách
• účasť na pracovných poradách v stanovenom rozsahu
• ďalšie činnosti podľa pokynov riaditeľa organizácie

V prípade záujmu je možné uzatvoriť pracovnú zmluvu ihneď na dobu neurčitú.

 

Predovšetkým Ti však ponúkame:
  • prácu v dynamickom kolektíve zameranom na poskytovanie kvalitných služieb pre ľudí bez bývania, ktorá má zmysel.
  • možnosť nahliadnuť hlbšie do života ľudí so skúsenosťou so životom na ulici
  • možnosť podieľať sa na zmene systému v oblasti bezdomovectva.
 
Požiadavky na zamestnanca
  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
    • vysokoškolské I. stupňa
    • vysokoškolské II. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa
  • Vzdelanie v odbore
    • výhodou je vzdelanie v oblasti sociálnej práce, práva, manažmentu a pod.
  • Znalosti
    • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
    • Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
  •  Vodičský preukaz
    • B
  • Prax na pozícii/v oblasti
    • sociálne služby (štandardy kvality), tvorba metodických materiálov
  • Počet rokov praxe
    • 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti

Akú osobnosť hľadáme? Predovšetkým:

  • bezúhonného, ktorému je blízky sociálny kontakt, je komunikatívny, empatický a má kultivované vystupovanie
  • schopnú viesť a podporovať ľudí a zastupovať riaditeľa organizácie;
  • samostatnú, rozhodnú, so zodpovedným a proaktívnym prístupom k práci a tímovým duchom;
  • osobu, ktorá má nehodnotiaci prístup k ľuďom bez domova, nebojí sa nových výziev a poradí si aj v nepredvídaných situáciách;
  • vysoko motivovanú vzdelávať sa a učiť sa novým veciam;
  • odolnú voči mentálnej záťaži, s priateľským a flexibilným nasadením.
Základná zložka mzdy (brutto)

1325

Nástup

ihneď, resp. podľa dohody

Záujemcov o pracovnú ponuku prosíme o zaslanie životopisu a motivačného
listu, v ktorom nám krátko popíšu, prečo sa zaujímajú práve o prácu v
organizácii s ľuďmi bez domova a skúsenosti z akých oblastí práva by
priniesli do našej organizácie. Uchádzačov vybraných na základe
uvedených podkladov radi uvidíme na osobnom stretnutí.

Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú
podmienky uvedené v ponuke a súčasne zašlú životopis a motivačný list.

Právnik

Náplň práce

• poskytovanie právneho poradenstva pre interné účely organizácie
• spolupráca s externým právnym poradcom podľa potreby
• zastrešovanie procesov verejného obstarávania (obstarávanie zákaziek s
nízkou hodnotou, komunikácia s externým poradcom pri realizácii
ostatných zákaziek)
• vykonávanie kontroly nad vnútornými procesmi v rámci organizácie v stanovenom rozsahu
• dohľad nad vykonávaním revízií vyhradených technických zariadení v prenájme alebo vlastníctve organizácie
• riadenie HR oddelenia a komplexné zastrešovanie pracovnoprávnych
záležitostí vo vzťahu k zamestnancom organizácie, vrátane zamestnávania
štátnych príslušníkov EÚ a tretích krajín
• zastrešovanie nástupu nových zamestnancov s miestom výkonu práce v centrále organizácie
• odborná podpora pracovníkom sociálnych úsekov organizácie pri
vykonávaní odbornej činnosti ochrana práv a právom chránených záujmov
klientov organizácie (v rozsahu záležitostí právneho charakteru)
• zodpovednosť za agendu GDPR
• zodpovednosť za oblasť ochrany oznamovateľov protispoločenskej činnosti
• príprava, pripomienkovanie a implementácia vnútorných predpisov organizácie
• príprava a vedenie odborných interných školení pre vedúcich zamestnancov organizácie v oblasti pracovného práva
• účasť na pracovných poradách v stanovenom rozsahu
• ďalšie činnosti podľa pokynov riaditeľa organizácie

V prípade záujmu je možné uzatvoriť pracovnú zmluvu ihneď na dobu neurčitú.

 

Predovšetkým Ti však ponúkame:
    • prácu v dynamickom kolektíve zameranom na poskytovanie kvalitných služieb pre ľudí bez bývania, ktorá má zmysel.
    • možnosť nahliadnuť hlbšie do života ľudí so skúsenosťou so životom na ulici
    • možnosť podieľať sa na zmene systému v oblasti bezdomovectva.
Požiadavky na zamestnanca
  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
    • vysokoškolské II. stupňa
    • vysokoškolské III. stupňa
  • Vzdelanie v odbore
    • právo
  • Znalosti
    • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
    • Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
  •  
  • Vodičský preukaz
    • B
  • Prax na pozícii/v oblasti
    • výhodou je prax v neziskovom sektore, resp. v oblasti sociálnych služieb
  • Počet rokov praxe
    • 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti

Akú osobnosť hľadáme? Predovšetkým:

    • bezúhonného, ktorému je blízky sociálny kontakt, je komunikatívny, empatický a má kultivované vystupovanie
    • schopnú viesť a podporovať ľudí a zastupovať riaditeľa organizácie;
    • samostatnú, rozhodnú, so zodpovedným a proaktívnym prístupom k práci a tímovým duchom;
    • osobu, ktorá má nehodnotiaci prístup k ľuďom bez domova, nebojí sa nových výziev a poradí si aj v nepredvídaných situáciách;
    • vysoko motivovanú vzdelávať sa a učiť sa novým veciam;
    • odolnú voči mentálnej záťaži, s priateľským a flexibilným nasadením.
Základná zložka mzdy (brutto)

1400

Nástup

ihneď, resp. podľa dohody

Záujemcov o pracovnú ponuku prosíme o zaslanie životopisu a motivačného
listu, v ktorom nám krátko popíšu, prečo sa zaujímajú práve o prácu v
organizácii s ľuďmi bez domova a skúsenosti z akých oblastí práva by
priniesli do našej organizácie. Uchádzačov vybraných na základe
uvedených podkladov radi uvidíme na osobnom stretnutí.

Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú
podmienky uvedené v ponuke a súčasne zašlú životopis a motivačný list.